سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکابزن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است* | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار پرسپولیس | از قهر سید جلال تا بازگشت امیری

  • کد خبر: ۲۰۶۶۷۷
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
آخرین اخبار پرسپولیس | از قهر سید جلال تا بازگشت امیری
سید جلال حسینی با ترک گروه واتساپی پرسپولیس، به نظر می‌رسد علاقه‌ای به ماندن در این باشگاه ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، از ابتدای هفته جاری تمرینات پرسپولیس پس از جدایی یحیی گل‌محمدی آغاز شد. در حالیکه به نظر می‌رسید این تمرینات تحت نظر سید جلال حسینی انجام شود، اما سید جلال علی‌رغم شرط و شروطی که پیش پای مدیران پرسپولیس گذاشت، در تمرینات سرخ‌پوشان شرکت نکرد تا گمانه‌زنی‌ها برای ترکش از باشگاه افزایش یابد.

حال خبر رسیده که سید جلال حسینی از گروه واتساپی پرسپولیس لفت داده است که با این اتفاق به نظر می‌رسد پس از جدایی یحیی گل‌محمدی و وسلی ننکا، مربی گلر‌های پرسپولیس، سید جلال هم دیر یا زود از جمع قرمز‌ها جدا شود.

مدیر برنامه‌های سید جلال حسینی، فردا، چهارشنبه ۲۷ دی ماه با مدیران پرسپولیس در خصوص ماندن یا نماندن سید جلال در این باشگاه مذاکراتی خواهد داشت.

حال باید منتظر ماند مدیران باشگاه پرسپولیس، چگونه می‌توانند بحران این روزهای سرخ‌پوشان پایتخت را مدیریت کنند.

در کنار خبرهای بحرانی برای پرسپولیس، می‌توان به برگزاری تمرین امروز سرخ‌پوشان تحت هدایت کمک‌های یحیی گل‌محمدی اشاره کرد که در جریان تمرینات امروز سرخ‌ها شنیده‌ها حاکی از آن است که پزشکان پرسپولیس از بازگشت وحید امیری برای مسابقات نیم فصل دوم وعده داده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->